birprensannesi0208 Mavi takım hiç giyilmedi 40 beden yazlık efil efil bir takım pantolonunda hem cep var hem bağcık detayi cok severek aldım ama giyemedim olmadı malesef / 180 tl Bej cicekli takım 42-44 beden bir kaç defa giyildi şuan olmadığı için giyemiyorum 200 tl Turkuaz takım 46 beden yazlık takım bir kaç defa giyildi 200 tl Yeşil 3 lü takım beyaz içlikde kol detayında sararmalar var dolapda durduğundan sanırım yıkamadım belki yıkansa cıkar 1 defa giyildi XL beden 180 tl 3 lü kremsi takım kışlık bir takımdır 42 beden hiç giyilmedi 250 tl Gömlek pembe cicekli aynı şekilde giyilmedi olur diye alınıp olmadı 42 beden / 100 tl
Birkullanici birprensannesi0208 yanlış anlamazsan ikinci el almıyorum ama takımlarını bependim nerdne alıyorsun?
Alya-Sena birprensannesi0208 3lu acik kahve takim icindeki tisort sanirim kumasi nasil alti esofman mi
_nurellaaaaa birprensannesi0208 bedenleri uymuyor ama takımlar gömlek falan çok güzelmiş hangi siteden almıştınız
birprensannesi0208 _nurellaaaaa ben olduğum şehirde butikden almışdım internet sayfasından değil sağlık olsun ☺️