Denooomii doktorlar 6 aydan sonra kullanabilirsiniz diyorlar . Carslon kullanıyorum doc. Önermişti omega değeri en yüksek bu var demişti ve gerçkten diğer balık yağlarına göre fiyatı pahalı! Eczaneye sordum doğru bende çocuguma bunu kullanıyorum demişti.