Tontis_annesii Kızlar 8 aylık kontrolde bebeğimin kilosu çok fazla çıktı ebe obez olabilir ek gıdayı azalt dedi ama yapamıyorum yani bebeğim daha istiyor vermezsem ağlıyor nasıl yapcam ya anne sütü de alıyor
Beraninannesii Tontis_annesii Bziimde 8.ci ayda 12300du 9da 11 kiloya düştü hareketlendikce sanırım kıla alımı yavaşlıyor
Nursena0606 Tontis_annesii yok öyle bir şey ya. Yedir yemek istiyorsa. Bir hareketlensin ne kilo kalıyor ne iştah. Aylarca aynı kiloda kaldı oğlım. Ama bizim kadar da yiyordu maşallah. Emekleme dönme var mı? Tutunup sıralama falan
Tontis_annesii Aslicamm 2 öğün veriyorum değişiyor yoğurt mutlaka oluyor çorba bazen bizim yediklerimizden pilav tavuk vs falan
Tontis_annesii Beraninannesii evet bende öyle düşünüyorum hareketlenince zayıflayacak ama ebe öyle deyince tereddüte girdim
Aslicamm Tontis_annesii doğum kilosu nasıldı, eğer zararlı şeyler yedirmiyosaniz pirinctir undur vs sorun olmaz önemli olan sağlıklı beslenmesj
Nursena0606 Tontis_annesii Egzersiz yaptırın bol bol. Artık ayaklanması gerekiyor. Oturmaya mı geldik ayol 😄
zkaradeniz0426 Tontis_annesii emeklemeye yürümeye başladım zayifliyorlar bebekler ver gitsin bişey olmaz
ecosummm Benim kızında 9 aylıkken 13 kiloydu yürüyünce alım azalıyor şu an 3,5 yaşında 19,5 kilo civarı yani obez olmuyorlar bir de boyları uzun normal yani