Sonsuz32 Kızım tırnağını kestirmek istemiyo tırnak makasini görsün hemen ağlamaya başliyo diğer bebislerde böylemi ya
tineanigra Sonsuz32 uyurken kesiyorum ben. Benimkiler korkmuyor ama elimden alıp kendileri kesmek istiyorlar. O yüzden uyku dışında keseliyorum
Sonsuz32 Umutveannesi doğduğunda beri bende kesiyorum normalde aglamiyodu şuan 16 aylık yeni moda etti aglamayi
Umutveannesi Sonsuz32 gece tırnak kesilmez derler ama anca gece uykusuna yani derin uykuya geçince dene bi de istersen
Barany Sonsuz32 15.5 aylık bu zamana kadar hep uyurken kestim bu hafta uyurken bile kestirmiyor hemen uyanıyor ağlıyor. Ne yaptınız düzeldi mi ya da bir çözülme buldunuz mu
Senibidasanaelikopteryokbuson Sonsuz32 6 yasında buyuk cocugum anca bu sene ıkna edebıldım zar zor kesıyorum😂bu zamana kadar uyurken kestım hep
Prenses-annesiiiii Sonsuz32 benim kızım da 9 aylık küçükken rahattı uyankken kesyordm şimdi brakmyo en son tırnak törpüsü aldım trendyolda çok rahat keşkd önceden alsaymşm dyorum