Bazı kreşler var 1.5 yaşta alıp her anlamda eğitim veren dil kendini geliştirme VS özelliği olan eğer o tarz kreştense bence biraz sabredin alışır neticede onu. İçin ama normal Bi okul kreşi ise hiç gerek yok o yaşta ayrılmanıza sizle vakit geçirsin derim tabi bide mecbursanız onuda bilemem ama