Merhaba anneler bebeğim 11 ayın ıcınde sayılır kızım cumartesi günü 38.5 kadar ateşi cıktı cok az dıslerı cıktı ama cok zorlanıyor cıkartırken atesını dusurmeyi basardık ama tekrardan yukselınce hastanede popo ıcıne fıtıl koydular erıdı ıcınde atesını dusurmek ıcın ama ogunden berı yanı bu cumartesıden beri durgun mutsuz halsiz uykulu sinirli ve mızmız cumartesıden oncede dıs cıkartıyodu ama bukadar hareketsız ve sersem değildi böyle bırsey yasadınızmı hic ?