Ben SE modelin ikinci neslini aldım geçen hafta. 7 ya da 8 istiyordum teknosadaki ilgilenen arkadaş hepsi genelde aynı işlevi görüyor aralarında bir iki özellik dısında fark yok dedi. SE 6 bin 8 i ise 10 bindi. Bende bir iki özellik için 4 bin fazla vermek istemedim . SE nin ikinci neslini aldım 😅