KumsalAda2 Kızlar normal de saçımı tararken tarağa az dökülürdü doğumdan sonra aşırı dökülüyo elimi saçıma sürüyorum avuç avuç saç kalmadı kafamda saten seyrek saçlarım ne yapmam lazım yaşayan var mı
azraklkn KumsalAda2 benim öncedende çok dökülüyordu doğum yapalim 3 ay oldu hâla çok dökülüyor tarak saç doluyor elimi atiyorum dökülüyor hep bende napacam bilmiyorum şurada bekliyim