Kızlar 2 aylık bebeğime yalnız bakıyorum. Haliyle mesela bebek ağlyınca hemen elimdeki işi bırakıp yanına gitmem gerekiyor. Emzirirken diyelim ocak açık kalmış veya başka bişeyi almam lazım. Bebek emerek gidip yapmak zorunda kalıyorum. Bunun bebeğe zararı olur mu?