Haticeyns Kızımı bi kaö gündür götürüyorum biraz alışsın sosyalleşsin bide konuşması gelişsin diye ama çok huysuzlanıyormuş beni arıyor muş sürekli eve geliyor içli içli ağlıyor iç çekiyor sizce normal mi alışır mı yoksa daha erken mi
Asyaveannesi04 Haticeyns 22 aylık için biraz erken sanki ben 3 yaş öncesinde göndermeyi düşünmüyorum bakalım
acimavi Haticeyns bence daha çok küçük. Kötü hissediyordur sizsiz, göndermemeniz daha iyi olur. Konuşması zamanla gelişir, bol bol konuşun, kitap okuyun, her şeyi tanıtın anlatın, zamanla gelişecektir ama mümkünse sizinle gelişsin
sadeturkvatandasi Haticeyns daha çok küçük birde oryantasyon sürecinde siz varken iyi miydi siz gidince mi ağlamaya başlamış?
sadeturkvatandasi Haticeyns zorunluluğunuz yoksa vermeyin daha çok küçük tabiki ağlar annesinin arkasından o yaşta kreşe adapte olan bebek azdır zaten.