Hanımlar yarın dişime kanal tedavisi yapılacak kırıldı. Bebeğim 5,5 aylık ve emziriyorum. Çok stresliyim tedaviden sonraki sütü sağ dedi diş doktoru. Hemen mi sağıcam ne zamana geçer süte. Nası olcak çok taktım kafaya aranızda yaptıran oldumu, sütüm zaten anca yetiyo bebeme. Bazı sitelerde emzirmeye etkisi olmaz yazıyo. Bazılarıda saatler sora emzir diyo. Yarına süt sağcaktm bugünden ama stresten sütüm gelmedi o dereceyim 😅