Yorgn Merhaba kızlar halılarım ince o yüzden süpürge tutunca mücadele etmeden ama temiz çeken hafif süpürge öneriniz var mı? Gönül dyson ister ama malesef 🙈
cansuturgut Yorgn dün fantomun dikey süpürgesini sipariş verdim yorumları çok iyiydi fiyatı da bence iyi arkadaşım kullanıyordu onda gördüm çok memnun günlük kullanım için çok iyi bence
2_premses_annesi Yorgn arçeliğin dikey şarjlıyı kullanıyorum . Memnunum tavsiye ederim şu an fiyatı 6 bin civarı trendyolda
yasacmalamalo Yorgn valla ben de Fantom almıştım hamarat gir gir gbi tavsiye edmem kırıntı bırakıyor tam çekmiyor mecburen paraya.kiyip Dyson aldım müko bisi
Yorgn yasacmalamalo ah ah fiyatlar iyice uçmuş valla .siz güle güle kullanın kullandıkça benim gibi alamayanlari hatrlayin🥰
Beocrea Arzum almayın da ne alırsanız alın. Resmen paramız çöp oldu evde olduğu günden daha fazla serviste kalıyor
Findukezmesi Bende şurada bekleyeyim. Philips Bosch ve viomi arasında kararsızım. Dyson almak istemiyorum.
sarilokumumm Yorgn Dyson alacaktım ama çekim güçleri bosch ile aynıydı fiyat farkı çoktu ve bosch çift bataryalı olunca daha cazip geldi aldım memnunum