Zarifokur yıllardır param oldukça hep altın alırım asla tl’de tutmam çünkü aşırı değersiz bir para birimi artık, arabistanın parası bile bizimkinde daha değerli, ugandayla aynı sanırım😅 hiiç zarar etmedim bu şekilde birikimle ev aldım, araba aldım çok şükür