Rmysaaydin Kızlar 3 aylık kızıma kıyafet alışverişi yapıcam internette instagramda alışveriş yaptığınız güzel güvenilir sayfalar varsa önerililerinizi bekliyorum:)
Mucizebebek Rmysaaydin canm ben civilden kadife tulumlardan aldm hem fiyatı uygun hem sıcacık. Bebeğin giydiği haram yediği helaldir derle büyüklerimiz gerçekten öyle😁bi iki kere giydirip atıyoruz kenara hemen büyüyolar bu yüzden çok para verp almaya gerek duymadım😊
Sin21 Rmysaaydin lcw ve ebebekten alıyorum herseyini memnunum ne çok aşırı kaliteli nede çok kötü zaten kısa süre giydiği içinde yıpranmıyor güzel güzel kullanıyor ikisinin de mobil uygulamalarını indirebilirsin sorunsuz alışveriş yapıyorum 🌷
Rmysaaydin Mucizebebek orası öyle canım yaz bebeği olduğu için herşeyi ince ve kısa kollu 4 tane tulum aldım e bebekten onlarda hemen küçük geldi mecbur kışlık alışverişi yapmam lazım:)
Deletedmom133 Mucizebebek aynen bende latife tulum aldım tavşanlı 🤣 ama 4 sefer ancak giydi şuan küçük geliyor malesef iyiki çok para vermedim diyorum kış için aldıklarım 9 ay 1 yad onlar bile ancak işte 🙃
Mucizebebek Rmysaaydin aynen benm de yaz çocuğuydu tulumları ebebekten almıyorum artık çünkü hemn küçülüyo bedenleri de bi tuhaf🤷🏻♀️ Biz btrrdik kışlık alışverişimizi civille😁
Farahzeynep Ebebekten alıyorsanız ayına değil cm’ine bakın. Değişik bir üretimleri var 6 aylık tulum 62 cm, benim kızım 3 aylıkken 62 cmdi. Instagramda koza bebek ve uğurlubebe var ben hiç sipairş vermedim ama alanlar gayet memnun.
Mucizebebek Deletedmom133 aynen kuzum ben de çok alma taraftarı değilim nasılsa hemen yıkayıp kurutma imkanımz var🤗
Deletedmom133 Mucizebebek kesinlikle gelen hediyelerin bazılarını kullanamayacağım bile küçük almışlar olmuyor 😊😊😊
Pelinzade E Bebek indirim oluyor ama büyük al üç aylıkken altı dokuz aylık giydirirdim bol olması daha iyi hem şuan bir yaş ben iki üç yaş giydiriyor um
omerinannesi5320 Ben h&m den alıyorum çok kaliteli çok uygun diyemem ama çok kullanışlı ve rahat ve çok güzeller mesela 10lu bodyler tulumları takımları bereleri kol için yeni alışveriş yaptım çok memnunum