Ailemden uzakta bir şehirde yaşıyoruz. Esim bebeğim ve ben. On gundur hastayım kemik ağrıları öksürük hapşırma bugün bide ateş eklendi 37.8 normal de hiç ateslendigimi hatırlamam üşüyorum soğuk soğuk titreme geliyor. Eşim işten izin alıp geldi acile gittik hiç ilgilenmediler öksürük varsa deyip göğüs doktoruna yönlendirdi acil doktoru. Göğüsten sıra aldık sikayetlerimi hesaba bile almadı ee napayım gibisinden konuştu akciğer filmi istedi benimde canım sıkıldı çektirmedim. Emziren bir anne oluncada ilaç kullanamıyorum bebeğim 5 buçuk aylık diş donemi dinlenmeye fırsatım yok hiç durmuyor bebeğimi emanet edip de ben biraz dinleneyim kendime geleyim diyecek kimse yok bunları buraya yazarken bile gözümden yaş akıyor. O kadar daraldim bunaldım ki kimse hasta olmasın 😥 dizlerim de dermanım kalmadi ağrılardan. Nasıl geçireceğim ne yapayım ki hemen atlatayim bu hastalığı