Asatk-28
Canım aylar önce bende böyle post açmıştım
Kesinlikle Dyson diyorum iki seçenekler önce hangisini almalıyım dersen Dyson Tabiki V8 aldım çok memnunum elim ayağım her gün ev süpürüyorum hatta tüm koltuk toz alma aparatlarını kullanıyorum mis gibi oluyor heryer terapi gibi robot alsaydım koltukları süpüremeyecektim heryere de girmiyor haliyle ve öyle hızlı bitiyor ki süpürme işlemim şarjı 2 gün gidiyor max modu açmazsam koltukları ve toz alma aparatını ve yerleri süpürürsem 130 m2 eve çok güzel birşey alın aldırın istediğim heryere getiriyorum yatağımı süpürüyorum kablo derdi yok daha hijyenik geliyor bana dysondan sonra maddiyatınız el verirse birde robot alırsınız ama önce Dyson