Hatice--ElifNisa Merhaba, aynı durum bende de var, karpal tünel sendromu diyorlarmış ama emin değilim, çocuğu sürekli taşımaktan oluyor galiba. Bende bayadır kucağıma pek almıyorum hatta beşik sallamayı bile bıraktım ama geçmiyor. Bir fırsat bulup gidemedim doktora. Sabahları bileklerim kırık gibi uyanıyorum, üstelik asla üstüne de yatmam yani. Bende bekleyeyim bakalım belki fikir veren olur 😔