Hormonlarınız hala çok yüksek olduğu için gitmemelisiniz diye biliyorum. Etkili sonuç için emzirmeyi sonlandırıp hormonlarınızın inmesini beklemelisiniz. Benim gittiğim lazer merkezi hamilelik-emzirmede gelinebilir demişti ama sonuç vereceğini düşünmüyorum