Mihra54 Deneyimli anneler hangi pipetli suluğu alırsam memnun kalırım yeni geçeceğiz ilk defa alacağm lütfeb önerilerinizi bekliyorum
Yazaksami Mihra54 biz ilk alıştırma bardağı avent almıştık sonra pipetli tommy tippee kullandık ikisinden de memnunduk. Şimdi uzspace marka aldım o daha da güzelmiş
Aslininannesi Mihra54 munchkin kullanıyoruz. Çok memnunum. Hiç damlatmiyor. Ayrıca içindeki su ne kadar olursa olsun her pozisyonda rahatlıkla kullanılıyor. Kesinlikle tavsiye ederim
Mihra54 Yazaksami bende şuan aventin kullanıyorum alıştırma biberonu munckhin ve avent sulukk arasında kalmıstım ama bilemiyorum hamsisini alsam tommy time de bakarım
Mihra54 Yazaksami uzpace Yazaksami uzspace çol güzel büyükler içinde çocuklar içinde daha 10 aylık kızım
alparslan_ve_annesi Mihra54 nekadarlikken başladi benim de oğlum 10 aylık pipet kullandirtmaya başlamak istiyorum ama becerirmi emin değilim erken mi acaba
Mihra54 alparslan_ve_annesi bence erken değil ya her çocugun gelişimi farklı tabi ama ben denedim evde normal pipetle bardağa su koyup çekti direk birde aventinkini diklemeyş sevmiyor ben içiriyorum o pipet gibi çekiyor son zamanlarda sürekli anladım ki pipetliye hazır deneyin bence ya nasıl olsa geçecekler 1 yaşında da olsa pipetliye
alparslan_ve_annesi Mihra54 hııı anladım canım çok saol benim oğlanın gelişimi genel olarak hep ileride yürüyor vs. Gibi ama onu denemedigim için bir anda birşey olur diye korkuyordum bı cesaret geldi sayende 🥹🥹
Mihra54 alparslan_ve_annesi rica ederim canım ne demek yardımcı olabildiysem ne mutlu bana, benimde ilk çocuğum ama cesaretliyim oda kardeşime baktığımdan gelen bir cesaret korkma lütfen onlar kendilerini korumayı okadar iyi biliyorlar ki anne karnında zaten su içindelerdi korkmadan dene bi evde benimkide önde gidiyor herşeyde onlar bizi yönlendiriyor valla😬
Mihra54 alparslan_ve_annesi pipetle su koy bardağına dene ufak ufak içsin alışırsa çekmeye zaten suluğada alışacaktır 😍
Haffuse Yengesinden hediye🥰🥰🥰 Wee kullaniyorum, hem uygun fiyatli hem de hic akitma damlatma vs. Yasamadik…
Mihra54 Aslininannesi çok teşekkür ederim bende öyle duydum kararsızdım sormak istedim kullananlara doğru mu diye😇 koku yapmıyor dimi aventler hiç yapmıyor oda öule mi
[silindi] E bebekten aldığım bebedor markayi kullaniyorum çok güzel, hiç akıtma yapmiyor, pipeti çıkarıp suda kaynatabiliyorum. Gece ışık saçıyor
gamzes-26 Wee baby nin kulplu olanını kullnadım uzun bir süre memnundum ama bize kücük gelmeye başladı sonra ds hediye olarak philips avent suluk geldi simdi onu kullanıyoruz