ayazbebek_0 ?? Kızlar Bebeğim akşama kadar elini ağzına sokuyor ağlıyor pamukçuk vardı İlaç aldık geçti şimdi de diş diye düşünüyorum ama diş de çıkmıyor Bir haftadır
PaPaYyAm ayazbebek_0 Benim bebeğim de 4 buçuk aylıkken eli ağzına bir girdi 9.ayında dişleri çıkmaya başladı. Hemen çıkmıyor malesef
SOY1986 Atak döneminde olabilir benim de 5 aylık olacak cumartesi. Sürekli ağlıyor. Eli sürekli ağzında. Doktor geçen ay diş çıkarıyor dedi hala çıkarmadı😂
PaPaYyAm ayazbebek_0 Ağlamaz mı yeni ağlama şekli ıhı ıhı ıhı 😂 zor günler geçiyoruz ama geçecek inşallah. Diş jellerini de önermiyorlar. Çok kötü olduğu zaman calpol sürüyorum diş etlerine
PaPaYyAm ayazbebek_0 İlk zamanlar yoktu iki dişi çıktıktan sonra biraz daha iyiydik. Şimdi üstler geliyor geceleri ayaktayız malesef. Sürekli huysuz sürekli kucağıma gelmek istiyor.
SOY1986 ayazbebek_0 gündüz 1 saat en fazla uyuyor o da bölük bölük. Gece de 7-8 kere uyanıyor. Maalesef yok. İlk oğlumda böyle zorlanmamıştım
SOY1986 PaPaYyAm benim sol kolum oğluma yapıştı artık. Sürekli kucağımda iş yaparken bile. Bıraktığım an ağlıyor. Ana kucağıymış piyanolu oyun halısıymış hepsini boşa aldım 😂
PaPaYyAm SOY1986 Evet çoğu oyuncak kullanılmayı bekliyor 😂 kızım da bu kadar zorlanmamıştım. Erkek çocuk daha zor olur diyorlar 🤷🏻♀️ Neysem kötü günler bitiyor daha kötüleri başalayacak artık 😂😂