Adetim 3 gün gecikti dün erken gebelik testi yaptım idrardan negatifti. Ama 5 gün önce adet belirtilerim oldu çok ağrılı geçer hep iğne ilaç yaptırırım iğne yaptırdım ağrısız olsun diye ama adet de gelmedi. Acaba kan versem çıkar mi hamile olmamalıyım çok endişe ettim kanda hemen belli olur mu lütfen cevap verin