CiBRALi Merhaba arkadaşlar bilgili olan annneler yardımcı olun lütfen size ihtiyacım varr reglim 7 gün gecikti haliyle dün test yaptım ama hiç bir şey çıkmadı bu kadar gecikmesi normal mi lütfen bilgi verin lütfen 😑🌹
Tiredmomy CiBRALi Geçen ay benim 14 gün gecikti dönemsel normal olabilir doktora gittim hatta söktürücü verdi öyle adet oldum
durukusunannesi_ CiBRALi yeni mi doğum yaptınız benim bebeğim 4 aylık adet oldum 2 kere ama 2. 17 gün gecikti hemen düzenli olması beklenmiyormuş
Ucansupurge CiBRALi stres kaynaklı veya hava değişiminde regl gecikebiliyor emin olmak için kan verseniz daha iyi olabilir 🥰
civcivannesiii CiBRALi doğumdan 1 yıl sonra böyle gecikmeler bendede olmaya başladı ilkinde 2 hafta gecikti sonra 1 hafta öyle gecikmeler olmaya başladı
maniera CiBRALi korunmasız ilişkiniz varsa normal eğer dikkat ediyorsanız değil benimde öyle oldu bikere fazla ağrı kesici içtim antibiyotik vs sonrasında düzeldi ama yani sebebi oydu siz ilaç kullandıysanız olabilir ertesi gün hapı gibi
Saniss CiBRALi bu ay çoğu kadın gecikmeden şikayetçi bende bugün 7. Gündeydim geldi ama vallahi dün gece rahatsızlandım belim kasıklarım nasıl ağrıdı 😞