Berfiin kullandığınız ürünler de komple değişikliğe gidin . Ben bu süreçte duru granül kullanıp 2 3 kez durulama yaptım kıyafetlerini, yumuşatıcı vs kullanmadım. Sürekli olarak nemlendirdim , la roche posay çok iyi geldi alerji doktorumuzun tavsiyesiydi . Egzamaların çok alevlendiği zamanlar da bepanthol sensiderm kullandım kaşıntısını alıyordu rahatlatıyordu . Vücudu için de bepanthol sensidaily kullanıyorum. Peluş, yün , toz gibi şeylere çok dikkat edin çünkü çok çabuk alevlendiriyor egzamayı . Öpmeyin ve öpülmesine asla müsaade etmeyin . Yaş itibariyle yani büyüdükçe gittikçe azalıyor. Cildiye doktorumuz böyle demişti gerçekten de öyle oldu , ha arada sırada yine çıkıyor ama aşırı kötü olmuyor en azından , söylediğim kremlerle hallediyorum .