Kızlar 9 aylık bebegım. Önceleri az az yedirmeye çalışıyordum sonra 1 ay önce bı hastalık durumu oldu sütüm kesildi mama vermeye çalıştım/ asla içmedi ondan sonra ek gıda sorunumuz başladı asla ağzına bısey değdirmiyor anne sütü dışında 1 aydır zorla verıyorum ama nereye kada boyle olucak ara vermelimiyim ne yapmalıyım ya