Gebeliğimin 14. Haftasında cinsiyeti öğrenmeye gittiğimde sipina bifida tanısı koyuldu tabi bi doktorla kalmadık bi kaç alanında iyi olan doktorlara başvurduk ve en son gittiğim doktor evet spina bifida li bir bebek ve ayakları içe dönük demişti aldırmamı söylemişti ama ben Asla düşünemedim aldırmayı ki Aldırmadım da zaten şuan 7 aylık ve doğduğu zaman 14 gün küvezde kaldı bide gögüs kafesi dar nefes alıp vermesi baya hızlı ve 4 ay benimle birlikte kaldı bi anda nefes problemi oldu küveze alındı şuan 2 aydır küvezde bu durumda olan annelerimiz benimle iletişime geçebilirler mi nasıl bi süreç neler yapılıyor