Kızlar oğlum biraz hırçın 1 aydır sürekli durduk yere sinirlenip çığlık atıyor oyun oynamak istiyor çocuklarla eğer onlar istemezse onları itiyor çekiyor falan evde sürekli biyerleri dağıtması okey ama bu bişeyleri alıp camlara vuruyor kıracak diye ödüm kopuyor . Asla kızmıyorm hep aa bak burda ne var vs diye dikkatini dağıtıp bıraktırıyorum ama 3 gündür sinir sistemim çöktü kızmaya başlafım kızıncada bırakıyor ama akşam bida yapıyor biliyo kızcağımı ona rağmen yapıyor altını değiştirtmiyor uyumuyor gece 12 kere uyanıyor bende artık yoruldum doktora götüreceğim fakat süz bişey biliyorsanız söyleyin lütfen 🙏🏼