Kızlar bebeğime bazen seslenirim anında bakar adınada bazen bakar bazende sese baktıgını düşünüyorum ama bu hep olmuyo bazn oyun oynarken seslenıyorum hiç oralı olmuyor sese tepki verıyor tabiki ama hep bakmıyo bana normal mi acaba o kadar cok post göruyorumki ilk bebeğim insan endişe edıyo