Oğlum 2 aylıkken başladı demir ilacı kullanmaya hala kullanıyor. 5 aylık olmak üzere. Büyük oğlum 9 yaşında olacak o da demir ve çinko kullanıyor. İlaçsız çok kolay olmuyor maalesef depoları doldurmak. İlaç sevmeyen ben yeter ki şifa olsun diye veriyorum