kbra-10 arkadaşlar 2 ay 9 günlük bebeğim var aşırı gazlı bi bebek damla VS kullanıyorum ama asla işe yaramıyor biliyorum geçecek ama kiraz çekirdeği kullanan var mı rahatlatıyor mj??
asena0609 kbra-10 en fazla 15 20 dakika sonra soğuyor çok sıkıştırdığı zaman bir nebze rahatlatıyo ama çok bişey beklemeyin
124dorukcum124 kbra-10 ben faydasını çok gördüm soğudukça ılıtıp tekrar takarsanız sıcaklığıyla rahat gaz çıkışı oluyor özellikle akşam saatlerine doğru takarsanız daha iyi olur rahatlaması ayrıca elma yağı sürüyordum ayaklarının altına sonra pırt pırt başlıyordu
_YanakReisinAnnesii kbra-10 20 25 günlük civarıydı sanırım çok sıkıştı bir gün. Duş aldırıp kemeri ısıtıp bağladıl hemen rahatlamıştı alakası var mıdır bilmiyorum 🤷♀️ başka da kullanmadık zaten 1 defalıktı bizimkisi 😂
kbra-10 124dorukcum124 ya ben de elma yağını duydum ama 2 yas alti bebeklerde kullanımı sakıncalıdır diyor nasıl kullandınız onu acaba??
124dorukcum124 kbra-10 doktoruma sormuştum abartmadan çok hafif olarak sürebilirsin demişti banyodan sonra parmak ucumu şişeye dokundurup sürüyordum üstüne çorap giydiriyordum zaten fazlası da zarar zehirleme bile yapabilir
kbra-10 _YanakReisinAnnesii ah anam nerdeee 2 aylık oldu yok kolik bir bebekmis bizim ki çok gazla dedi doktorumuz 😪😪😪 ne güzel inşallah bir daha hiç kullanmazsinjz
mugee91 kbra-10 bende kullandım ve çok faydasını gördüm ama soğudukça ısıtıp tekrar kullandım özellikle geceleri
_YanakReisinAnnesii kbra-10 20 aylık olmak üzere benimki , ıkınıp ıkınıp çıkarıyor gazını sonra da gülüyor 😂 darısı seninkinin başına 🙌
kbra-10 _YanakReisinAnnesii aminnn inşallah çok zor bir dönemmis onu anladım insalahhh bütün bebisler iyi olur
tineanigra kbra-10 benim iyi ki almışım dediğim ürünlerin arasında. Oğlum çok gazlıydı ve çok rahatlattı
kbra-10 tineanigra evet şu an ben de dua ediyorum çok şükür o kadar rahat uyuyor ki her gece koyacağım karnına artık
kbra-10 124dorukcum124 ayyy faydası oldumu bilmiyirim ama çok rahat uyuyor gaz damlalari asla işe yaramadı ve hata daha kötü yaptı diye düşünüyorum vermicem artık çok üzülüyorum kiraz çekirdeği de koydum karnına allahım ok şükür rahat nəfəs aldık bizde 😭😭😭😭😪