Jajajaja Kızlar 3 aylik bebegim bugün ilk kez kakasinda hafif kan gördüm Bi de kaka yaparken köpük köpük çıktı kakası arkadaşlarıma sordum alerjidir dediler bilgisi olan var mı yarın doktora götüreceğim ama buraya da yazayım dedim