Zumra22kb Merhaba kızlar bebeğim şuan 8ay 4 günlük aile büyükleri olmadan tek başıma büyütüyorum ama biraz zorlanıyorum beslenme konusunda bu aylarda nasıl ve neler vererek beslenmesini yapabilirim anne sutude alıyor yardımcı olurmusunuz sabahları yumurta sarısı peynir yogirt veriyorum akşamları çorba yogurt öğlen arası yogurt muz falan veriyorum ama biraz daha neler yapmam gerekiyor
Hkshkshsk Zumra22kb bence iyi veriyorsunuz ben artık saldım herşeyi veriyorum pilav yemeği sulu yemeklere ekmek banıp veriyorum onu bunu derken çocuk Cok secici oluyor
turucukafalikiz Zumra22kb bu verdiklerini yiyorsa çok iyi . Daha ne kadar ki midesi. Bnmde kızım 7 ay 20 günlük. Azar azar veriyorum yiyemiyor zaten daha fazla
MevaninMelegi Zumra22kb verdiklerin iyi aslında ona yetiyodur zaten çorba çeşitlerini değiştirebilirsin yayla tavuk suyu karışık sebze yapıyorum kuzu kıymasından yumuşak köfte yapabilirsin ben geçen gün denedim eze eze yedi bi köfteyi 😊
Twinlife Bunlar gayet yeterli bence verdikleriniz sebze yemeği verebilirsiniz akşam pırasa,brokoli,kıyma da koyabilirsiniz yemeklerine
Yagmur-acar Hkshkshsk gerçekten size kaıtlıyorum 5 gün sonra 9 aylık olucaz Allah izin verirse ben salçasız tuzsuz ayrı yemek yapıyorum ayına göre çevreme bakıyorum herşeyi veriyorlar yemeklerin suyundan fln şimdide diyorum ki ilerde herşeyi sececek yemiyecek acaba diyorum yaptıgım yemeklerin suyundan mı versem o şekilde düşünüyorum
Biz3kisiyiz_ Yagmur-acar benim bebeğim de 9 ay 2 günlük oldu 2 gün önce doktor kontrolünde doktorumuz sizin yediğiniz herşeyden verin dedi tuz şeker bunlar hariç dedi ama ben hala ayrı yapıyorum 🤦🏻♀️ salçayı nasıl vercem onu düşünüyorum 🙄
Yagmur-acar Biz3kisiyiz_ int gördüm 9 aylık itibaren çay kaşığı tatlı kaşığı diye alerjisine göre arttırabilirsiniz yazıyor tuz şeker hariç zaten bizde vermiyoruz tuz
Zumra22kb MevaninMelegi ben korkuyorum köfte konusunda sebze corbalarinj çok denedim içmiyor hiç bisekilde ağzını açmıyor
MevaninMelegi Zumra22kb balkbaklı deneyebilirsin hafif tatlı yapıyo tadını çok fazla sebze tadı gelmiyo o zaman köfte içinde azar azar ver çiğnemeyede alışmaları uzun sürüyo çünkü yumuşak olsun çok fazla kurutmadan kızart yicektir mutlaka 😊