Prensesannesiduru63 Şimdi gittim eczacıya bana Aspirin hap verdi denediniz mi kan sulandırıcı diyor günde 1 kere alırsan olur dedi
Yigit2161 Prensesannesiduru63 ben regl olduğum zamanlar kanamam kesilirse açık çayın içine 1 tane atıyordum
birmelekannesi2 Prensesannesiduru63 ilk defa duyuyorum canım normalde adet olmak için ben hep tarlusal kullandim
monami_ Prensesannesiduru63 kanı sulandıracağı için adeti uzatıyor ve daha sıvı az pıhtılı geliyor benim kanımda pıhtılaşma çok yüksek olduğu için bana vermişlerdi
Prensesannesiduru63 Aselllll ben tok karına denedim ama olmadı neden böyle oldu ya norlevo hap kullandım diye mi acaba