Prensesannesiduru63 Cemremm14 benim ki de 8 gün gecikti gittim test aldım şimdi denedim negatif çıktı
Cemremm14 oglumubeklerken inşallah canım benim bebeğim çok küçük daha test negatif yarın tekrar bir test yapayım olmadı kan vereceğim bakalım o zamana kadar gelir inşallah
asli-szrr Benimde 11 gün geçti belirtiler var ama bir türlü olamıyorum testte yaptım negatif çıktı bekliyorum bakalım gelmesini heralde yolu bulamadı😄