Zuleyha__19 Kızlar mama veriyorum normalde ayına göre kutunun üstünde yazan kızıma yetmiyor fazlası zarar olur mu ?? 😳
Zuleyha__19 Deletedmom133 aranıyo ağlıyo evet gazı olduğu içinde ağlıyo genelde ama çok aranıyo yalancı emziği var onu bi kapıyo görmeniz lazım hiç doyurmamışız gibi yada yaptığım maması bitince ağlıyo 😳
Mevara Benim kız da öyle mama değil ama sürekli meme istiyor. Her istediğinde vermeye çalışıyorum ama geceleri zor oluyor, bende burada bekleyeyim o vakit🙋😊
Irem1005 Canim acliktan yapmıyor doyuyodur o rahat ol benim oğlum 5 aylık hala gaz sorunumuz var gazi olduğunda deli gibi emmek istiyor emzik almayan oğlum emzik aliyor açlıktan değil ole rahatliyolar ondan ole yapiodur