Doraveduru Bebeğim 28 günlük . Önceleri 60cc içiyordu ama iki gündür yoğun miktarda kusuyor. Az önce yine mama yerken resmen ogurur gibi ağız dolusu kustu . Ağızda biriktirme falan değil peynirimsi de değil. Direkt olarak içtiğini çıkardı . Acaba mama mı fazla geliyor siz ne kadar veriyorsunuz
Kumsalada-fettahtoprak Doraveduru benim oglanda bir ara öyle olmuştu midesini üşütmustu iki üç gün ayaklarını karnını sıcak tuttum düzeldi .
ayazasaf Doraveduru canım ben opluma ilk bir ay 30 cc verdim 2 veya 3 saatte bir sanki 60 fazla onun için
Ezgi8919 Doraveduru cnm bzde de oldu o bebek mamasını reflü yatagında veriyorum ve mama bitince baş kısmını yastıgın ucuyla biraz destekliyorum 5dakika öle bekliyorum 5dakika sonra alıyorum kucagımı gazını çokarıyorım 5dakika da öle bekliyorum ve kendisini sıkmasına izin vermiyorum sıkınca kusuyor çünkü şimdi çok şükür baya azaldı mama yiyince kaldırmayn sarsmayn konusun onunla
Tulker_erm_34 Mama kutusunun üzerinde bebek ayları ve mana miktarı ne kadar yazıyor baktınız mı? Ben oraya göre veriyordum veya doktorunuza hemşirenize de danışabilirsiniz
Doraveduru Kumsalada-fettahtoprak zaten duş almıştık duştan sonraki gece bu olmaya başladı .bizimki üzerinde birşey durdurmuyor ayakları ile atıyor 🙈😂
Tulker_erm_34 Doraveduru Kusmaya devam ederse doktora götürün belki başka sebebi var öyle devam edersiniz sebepsiz kusmaz geçmiş olsun
Kumsalada-fettahtoprak Doraveduru benimkide öyle o yüzden ayaklarını çorapsız birakmiyorum battaniyeyi de karın mide kısmına ortuyirum ayaklarını ortmuyorum yoksa debeleniyor vallahi
zubeyde85 hangi mamayı veriyorsunuz? reflü olabiliyor bazı bebeklerde ya da üşüttüyse filan onunla da ilgili olailir. kusan bebekler için aptamilin yoğu kıvamlı ar maması var eğer devam ederse onu deneyebilirsiniz
kiliclar eğer üşütme gibi birşey değilse kusma için iyi olan mama var aptamil ar onu deneyebilirsiniz
yaseminkarakurt Üşütmüş olabilir ya da gazla veriyor olabilirsiniz birazcık azaltın bakalım o zaman da kusacak mı. Sürekli devam ederrse reflü de olabilir bebeklerde olabiliyor hatta ona özel maması bile var aptamilin AR diye
Kubradaghan01 Benim oğlum da 22 günlük ben 90 ml vermeye başladım. Doymuyor çünkü emziriyorum sütüm çok az o yüzden mama veriyorum. Bi kaç kere oğlum da kuşmuştu şuan kusmuyor ama
Gzmovn Tubiiik Sakura-chan Tubiiik evet benimkide yapamiyor. Bana tutunmak istiyor hep.kac aylık bebegibiz
ummuhanipekoglu [bilinmeyen] mama fazla gelmiş olabilir. ama sürekli yaprsa da bu reflüdendir doktorunuza bir sorun