Kızlar merhaba. Bebeğim 4 aylık düzenli bir şekilde tuvalete çıkıyordu fakaat 2 gündür bende üşüttüm galiba o da etkilendi. Tuvaletine çıkamıyor ve gazı çok kötü kokuyor. Özellikle geceleri karın ağrısı vuruyor olmalı ki çok huysuzlanıyor. ne yapmamı önerirsiniz ?