Çok geçmiş olsun 🙏🏻 Geçen hafta aynı olayı birebir yaşadık. Benim oğlum 5 aylık. Çok kötü bir andı sizi çok iyi anlıyorum. Birkaç gün gözümü her kapattığımda oğlumun yerdeki hali gözümün önüne geldi çok zor atlattım. Bi şey olmadı çok şükür. Siz de doktorun dediği gibi 2 saat gözlemleyin kusma, baygınlık gibi göz kayması gözlemlerseniz hastaneye götürürsünüz