Sarecimm Ben 9 ay hipp organik combiotik kullandım ama aşırı pahalandı o yüzden 1 aydır sma optipro kullanıyorum şuanlık iyi ikisini de kullanan biri olarak pek fark göremedim aptamili kabul etmemişti kusmuştu ama smayı severek içiyo kusma filan da nadir gazını da çıkartabiliyor en korktuğum şeydi gaz ve kusma sorunu