Merhaba 🌼🌺💞Bu aralar vücuduma takmış durumdayım. Açıkcası bu şekilde mutlu olmadığımı anladım. 68 kiloyum.1.68 boyum. Vücudumun üst kısmı gayet zayıf ama gel gelelim ki basen ve bacaklar hiç te öyle değil. Hiç pantolon almak istemiyorum. Ne denesem yakışmadığını görüyorum. Ne yapmam gerek egzersiz, yürüyüş, beslenme vs. tecrübeli anneler vrdır 😊