secretgiggle Doğuk kontrol hapımın sonuncusunu bugün içeceğim fakat iki gündür az az gelen kahverengi akıntım var . Neden olabilir daha önce başına gelen var mı ? Kadın doğuma gitmeli miyim?
Mrvln25 secretgiggle İlaca yeni mi başladınız? Yeni başladıysanız ilk aylarda falan ara lekelenmeler olabiliyormuş