Merhaba kızlar, kızım 1 yaşına yarın girecek, bugüne kadar inek sütünü direk vermedim, yoğurt yedi, kefir içti, ya da nadiren içinde süt olan krep vs yediği oldu. Herhangi bir alerjik durum yaşamadık. Bu arada ilk 6 ay sadece anne sütü, daha sonra anne sütü+ek gıda şeklinde beslendi. Emzirmeyi birkaç ay içinde sonlandırmayı düşünüyorum. Biraz bu sebeple yavaştan inek sütüne başlatmayı düşünüyorum, aslında içime pek sinmiyor, şu cümleye çok katılıyorum her memelinin sütü kendi yavrusu için faydalıdır, ineğin de öyle ama yerine bebeğin ihtiyaçlarını karşılayacak sürdürülebilir bir alternatif bulmak zor ne yazık ki.
Özellikle benim gibi kararsız kalıp başlayanların görüşlerini merak ediyorum. Sindirim sorunu ya da başla bir sorun yaşadınız mı? Başlangıçta suyla seyreltip mi verdiniz?