shrens bizim doktorumuz dediğim gibi sadece anne sütü alıyosa hiç bir sıkıntı olmaz ne zaman isterse o zaman emzir dedi çünkü benim oğlum da kilolu Bi bebek. Babası da bebekken öyleymiş ama şuan tığ gibi. 1.83 boy 62kilo. Dişleri çıkmaya başlayınca veya emeklemeye başlayınca ister istemez kilo kaybı oluyomuş zaten. O yüzden dert etme sende anne sütü obez yapmaz ve genelde erkek bebekleri daha iri oluyomuş.