Ayy bu şubattan mıdır mevsimsel midir kafaya taktıkça stresten midir bilmiyorum gelmedi gelmedi 7 gün geçmişti. Gebelik olmadığına eminim ama işte gelmedi hatta dün gece yatmadan üşüme geldi ateşim var gibi oldum kasıklarım ağrıdı ay çok kötüydü sabah uyanınca bi baktım geldim diyor 🤣🤣🙏🏻 sıra inşallah bekleyenlere 👍🏻🌸