Prensesannesiduru63 Kızlar ben hala olmadım siz ne yaptınız 8 gündür gecikmem var acaba tarlusal alsam mı acaba ya
kolonyalimendil Prensesannesiduru63 ben oldum bi an çok korktum 😂 korunuyorduk ama daha adetlerim düzene girmedi oğluşum 4,5 aylık deprem sonrası hapı düzenli kullanmamıştım iki hafta.. mevsimsel diyorlar olursun inşallah
Beraninannesii Prensesannesiduru63 Bir haftalık gecikmem var 10gune kadar bekliyicem sonra test yaparım bazen gecikiyor çünkü.
Rabia4646 Resmen post arayisindayim benimle aynı durumda olan varmı diye. Benimde 4 gün gecikti bgn kan verdim