Gulserenn123 Merhaba kızlar kızım için güneş kremi almak istiyorum kullandığınız memnun kaldığınız varsa yazarmısınız
cydknc Gulserenn123 ben siveno kullanmıştım tek sıkıntısı beyazlık kalmasıydı. Tüm yaz havuza denize girdik çok güzel korumuştu. İçeriği de doğal.
_YanakReisinAnnesii Gulserenn123 mustela kullandık geçen yaz emilimi vs güzeldi. Hâlâ çok var ama 1 yıl kullanılıyor sanırım çöp oldu 🙄😂