Az çok yediklerime dikkat ediyorum ve eski kilo verme hızıma göre yavaş veriyorum yada sabit ama 3,4 gün keyfi yesem hemen çıkıyor kilom anlamıyorum niye böyle emziriyorum göğüslerim şişiyor rahat 1.5 kg onlar vardır yaza kadar vermek istiyorum yani sanırım tamamen karbonhidrat kesicem