Kızlar bebişiniz banyoda sabun olarak ne kullanıyorsunuz? Hangi marka
tospikannesiiii nıvea
nazlimom_ bebekler içini var mi nivea nın
tospikannesiiii evet hamileyken almıştım 2 li banyo yaparken sabunla yıkıorum
nazlimom_ aa o daline göre daha iyidir belki düşünebilirim teşekkür ederim