MinikNefes ben truffle yapıyorum, marketten hazır çikolatalı kek alıyorum kolay olsun diye yada evde yaptığım kek var ise onu kullanıyorum, sütlü çikolatayı kremayı ısıtıp içinde eritiyor ve keke ekliyorum kıvamına bakıp çok sıvı olmayacak hamur gibi de olmayacak yotube dan izlersen canım sonra top seklinde yuvarlıyorum, en son benmari usulü eritilmiş çikolataya ister beyaz ister bitter çikolataya batırıp yağlı kağıt üzerinde buzdolabında muhafaza ediyorum isterse fındık Hindistan cevizi ile süsleyerek servis edebilirsin çok şık ve lezzetli oluyor ❤️