İkizlerim 34 haftalık doğdular . Kızım için 2 aylıkken lavman yapmaya mecbur kaldık . 1 ay boyunca o şekilde rahatlayabildi. Biz ilaçlı yapmadık eşim doktor. Enjektöre ılık su çekip yapıyorduk ve çok rahatlatıyordu evde de o şekilde yapabilirsiniz hiç sıkıntı yaşamadık Şuan 17 aylık ve kolay kolay kabız olmaz . Zeytinyağı o dönem asla işe yaramamıştı bizde