Ben bi cesaret gunduz uykularini kundaksiz yaptirmaya basladim, zaten yarim saat uyuyordu dedim bari o zman kundaksiz uyusun. Bi de gece uykularinda farkettim ki ellerini cikarmaya calisirken kendini uyandiriyor , kundaksiz olsa yine yine elleriyle kendini uyandiracak☺️degisen bisey olmucagini dusundugum icin once gunduz uykusunda biraktim, ilk gece uykusunu blok uyuyor,emmeye kalktiginda yine kundaklamadim gece dedim zaten en iyi ihtimal 2 saat sonra bi daha uyanacak, kundaksiz uyansin bari:) deneme yanilma bu sekilde biraktik biz,3 ay 20 gunluguz☺️